مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی با تأکید بر اینکه مسافران باید هرچه سریع‌تر این استان را ترک کنند، گفت: در استان کرمان ۷۰ نقطه برای کنترل ورود و خروج در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس تقی زاده، مشاور استاندار کرمان در امور رسانه وروابط عمومی، با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از امروز در استان کرمان همزمان با سراسر کشور گفت: با اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا، توصیه شده مسافران در کمترین زمان ممکن، برنامه سفرشان را مدیریت کرده و به محل سکونت خود برگردند و این برگشت را هرچه زودتر انجام دهند.

 

او با تاکید بر اینکه مسافران در برگشت، مجوز ورود به شهر‌ها را ندارند و ورود آن‌ها به شهر تخلف محسوب شده و برخورد جدی با متخلفان اجرای این طرح صورت خواهد گرفت، افزود: مسافران صرفاً از کنار گذر‌ها و کمربندی‌های شهر‌ها می‌توانند عبور کنند و در صورتی که نیاز ضروری و احتمالاً بیماری داشته باشند، در همان محل‌ها مشکل حل می‌شود و در صورت نیاز به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی اعزام خواهند شد.

 

تقی زاده تصریح کرد: مسافران باید با توجه به بعد مسافت زمان سفر خود را برنامه ریزی کنند تا طبق برنامه به مقصد برسند، چرا که در صورت تاخیر در حرکت، دچار مشکل شده و به ترافیک برمی خورند لذا تاکید داریم مسافران هرچه سریع‌تر استان کرمان را ترک کنند.

 

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی درباره کنترل ورودی‌های و خروجی‌های استان نیز بیان داشت:  در۷۰ نقطه از سطح استان کرمان کنترل‌ها انجام و طرح اجرا می‌شود و در صورتیکه در مناطقی نیاز به حضور اکیپ‌ها باشد و فرمانداران پیشنهاد بدهند، با هماهنگی ستاد استانی تیم‌های کنترل اعزام خواهند شد.

 

تقی زاده افزود: در شهرستان کرمان نیز ۷ نقطه برای کنترل ورود و خروج در نظر گرفته شده و در روند بررسی اجرای طرح، در صورتی که در جا‌هایی برخی سوءاستفاده کنند، بلافاصله آن نقاط مسدود و اکیپ‌هایی را مستقر خواهیم کرد.

 

او تصریح کرد: در راستای این طرح، حضور مردم در روز ۱۳ فروردین ماه (سیزده بدر) در پارک ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های سراسر استان کرمان نیز ممنوع خواهد بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.