مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی از افزایش ۳۵ درصدی ارزش معاملات در تالار بورس ارومیه خبر داد.

وحید جوادی مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،گفت:در اسفند ماه ۱۳۹۸ تعداد ۴۳۵,۰۸۲,۹۲۷ اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش ۳,۸۶۱,۸۸۶,۱۸۰,۲۲۷ ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجانغربی مورد معامله قرار گرفت، که ۵۱ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی ادامه داد:ارزش معاملات تالار ارومیه نسبت به بهمن ماه  با رشد ۳۵ درصدی همراه بود.

او افزود: شاخص کل بازار بورس با ۳۴۱۴۸ واحد افزایش در مقایسه با پایان ماه گذشته به ۵۱۲۹۰۳ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۳۸۵ واحد افزایش به رقم ۶۵۹۱ واحد رسید.

جوادی بیان کرد: در این ماه در تالار ارومیه ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ۵۳۵ شرکت را معامله کردند که تالار اختصاصی کارگزاری سرمایه و دانش با ۹۴۵ میلیارد ریال معامله در اسفند ماه توانست ۲۴ درصد از کل ارزش معاملات را بدست آورده و از سایر کارگزاران پیشی بگیرد.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی بیان کرد:همچنین در این سهام شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیش از ۲۹۴ میلیارد ریال معامله در اسفند ماه، ۸ درصد ارزش کل معاملات تالار را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/ ن م 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.