مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : تا کنون موردی از ابتلا به کرونا در مراکز بهزیستی نداشتیم.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهفاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : در ابتدا برای مراکز بهداشتی به عنوان سرانه هر نفر ۳۰ هزار تومان برای مراکز در محل نگهداری سالمندان، معلولین، بیماران مزمن روانی و کودکان به صورت پک‌های بهداشتی قرار گرفته است.

او گفت : مواد ضدعفونی در اختیار همکاران و مددجویان قرار گرفته است و سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی و همچنین سپاه هم مواد ضدعفونی در اختیار ما قرار دادند.

این مسئول گفت: همچنین هزینه ۵۰۰ هزار تومانی برای پک‌های بهداشتی همکاران و مددجویان قرار گرفته است که بین آن‌ها توزیع شده است.

رضوان مدنی با بیان اینکه برای کودکان کار و خیابانی پک بهداشتی تهیه و ماسک و دستکش در اختیار آن‌ها در سر چهارراه‌ها و در منزل آن‌ها قرار می‌گیرد، گفت: حدود ۵۰۰ میلیون تومان به شهرستان‌ها برای کمک به مددجویان موردی پرداخت شده است.

او گفت: افرادی که معتاد متجاهر و بی سر پناه و بی خانمان هستند توسط مراکز بهزیستی شناسایی و اقدامات لازم برای آن‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: خدمات خیلی خوبی برای قشر آسیب پذیر توسط بهزیستی در حال انجام است و به لطف خدا تاکنون در هیچ کدام از مراکز شبانه روزی کرونا مثبت شناسایی نشده است.

این مسئول گفت: مورد بیماری در سالمندان وجود داشته است، اما بیمار مبتلا به کرونا در هیچکدام از مراکز سطح استان تاکنون شناسایی نشده است.

او گفت: سازمان بهزیستی به محض اینکه این ویروس در چین شناسایی شد، اقدامات لازم را انجام داد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.