معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد گفت: به منظور کاهش تردد و شلوغی مردم در مراکز خرید، ساعات کاری فروشگاه های تامین کننده اقلام ضروری به روال عادی خود بازگشت داده شد.

ساعات کاری فروشگاه های اقلام ضروری میبد به روال عادی بازگشتسید بهروز موسوی ندوشن معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: باعنایت به دستورالعمل وزارت کشور، کلیه فروشگاه های مواد غذایی، سوپرمارکت ها، هایپر مارکت ها، میوه فروشی ها، مراکز فروش مواد پروتینی و نانوایی ها به فعالیت عادی خود ادامه خواهند و سایر اصناف و کسبه تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشند.

موسوی ندوشن به تصمیمات گرفته شده بین فرمانداران میبد و اردکان اشاره کرد و گفت: با توجه به دستورالعمل اجرایی کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا و با عنایت به جلسه مشترک فرمانداران شهرستان های میبد و اردکان مقرر گردید، ورودی های شهرستان های میبد و اردکان مسدود و از ورودخودروهای غیر بومی و مسافرین جلوگیری به عمل آید.

او افزود: همچنین هرگونه تجمع در روز طبیعت ممنوع اعلام شد و به همین منظور کلیه پارک های شهرستان های میبد و اردکان تعطیل و خروجی های هر دو شهر نیز مسدود می گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد تصریح کرد: تمامی تصمیمات اتخاذ شده به منظور حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا می باشد لذا تاکید بر حضور شهروندان در خانه های خود و پرهیز از ترددهای غیرضروری در سطح شهر می باشد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.