فرماندار رزن از بازگردانی مسافران ۱۱۵ خودرو این شهرستان به خانه هایشان خبر داد.

جلوگیری از مسافرت ۱۱۵ خانواده شهرستان رزنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید رضا سلامتی، فرماندار رزن با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت تردد خودرو‌های غیر بومی در این شهرستان گفت: دیروز در راستای این طرح جلوی مسافران ۱۱۵ خانواده شهرستان گرفته شد.

او افزود: دیروز در این طرح ۱۰ زاننده متخلف هم ۰۰، ۵ هزار تومان جریمه نقدی شدند و خودرو‌های آن‌ها به پارکینگ برای یک ماهبرده شد.

فرماندار رزن گفت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان مباحث آموزشی را برای پیشگیری آغاز کردیم و در عین حال سعی کردیم مبادی ورودی و خروجی را کنترل و کسانی که وارد شهرستان می‌شدند را توجیه کنیم.

سیدرضا سلامتی ادامه داد: با روند پیشرفت بحران در کشور سعی کردیم ایستگاه کنترل مبادی ورودی شمالی را فعال کنیم و ایست بازرسی و تست تب سنجی انجام دهیم.

او با اشاره به اینکه در حوزه درمان بیمارستان را آماده کرده ایم، گفت: یک اتاق ایزوله تنفسی و اتاق غربالگری ایجاد شده و با تلاش‌های انجام گرفته از شیوع این اپیدمی در شهرستان جلوگیری به عمل آمده است.

سلامتی با بیان اینکه تلاش کردیم فرهنگسازی شود تا مردم مهمان نپذیرند و مهمانی نروندکه خوشبختانه بسیاری از مردم پذیرفته اند و رعایت می‌کنند، افزود: مراسمات عزا و عروسی و نماز‌های جماعات تعطیل شده است و شرایط در شهرستان نسبتاً پایدار است، اما در عین حال نگران هستیم.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار