جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان در بازدید از طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی در پلیس راه "زاهدان -بم" از برخورد بدون اغماض پلیس با متخلفان طرح فاصله اجتماعی خبر داد.

برخورد بدون اغماض پليس با متخلفان طرح فاصله اجتماعیسردار"احمد طاهری جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری با کاهش تماس ها، کاهش تردد و جلوگیری از ورود خودرو‌های غیربومی به استان و حذف تردد‌های غیرضروری درسطح استان همزمان با سایر نقاط کشور اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا امروز به یک بحران جهانی تبدیل شده است، افزود: از همان ابتدای ورود این بیماری به کشور تمهیدات لازم اندیشیده شد و سردرگمی که در بسیاری از کشور‌ها شاهد بوده ایم در کشورمان رخ نداد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برای ریشه کنی بیماری کرونا لازم است مردم بیش از پیش به توصیه‌های ارائه شده عمل و تا حد امکان در منازل خود باقی بمانند.

سردار طاهری با تاکید بر برخورد بدون اغماض پلیس با متخلفان طرح فاصله اجتماعی گفت: اجرای این طرح که مطالبه عمومی است، مستلزم مشارکت و همکاری هموطنان عزیز است البته نیروی انتظامی با قاطعیت کامل این طرح را اجرا می‌کند.

وی بیان کرد: تردد بی مورد در شهر و خصوصا مراکز پرتردد تنها کار کنترل کرونا را سخت‌تر می‌کند، اما پرهیز از تجمعات مختلف و رعایت نکات بهداشتی می‌تواند در کنترل این بیماری بسیار موثر و به زودی شاهد برچیده شدن آن باشیم.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: پلیس با همه توان و ظرفیت خود برای کنترل و کاهش بیماری کرونا پای کار است و امید می‌رود با همراهی اقشار مختلف مردم به زودی شاهد پایان یافتن این بیماری باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار