مسئول سیستم‌های انتقال اداره کل مخابرات استان کرمان گفت: با پیگیری و تلاش شبانه نیرو‌های مخابرات در جنوب استان کرمان، مشکل ارتباطات سیار در نقاط مختلف رفع شد.

حمید حاج غلامعلی، مسئول سیستم‌های انتقال اداره کل مخابرات استان کرمان در پاسخ به پیگیری خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در روند رسیدگی به مشکل ارتباطات جنوب کرمان گفت: به دلیل قطعی ارتباط روز گذشته تلفن‌های همراه و ایجاد اختلال در جنوب کرمان بر اثر تخریب‌های سیل شب گذشته با تلاش نیرو‌های مخابرات و تعمیرات شبکه‌ای در جنوب این مشکل رفع شد.

 

او افزود: بر اثر سیل و مشکلات ناشی از آن، بخشی از فیبر نوری و زیرساخت‌های مخابراتی در منطقه جنوب به ویژه فیبر نوری از سمت بم و دهبکری به سمت جنوب کرمان قطع شده بود که با تلاش چندین ساعته نیرو‌های شرکت مخابرات این مشکل رفع شد.

حاج غلامعلی بیان داشت: با تعمیر این قسمت از شبکه فیبر نوری، مشکل ارتباطی تمامی مناطق جنوب اکنون رفع شده و ارتباطات سیار و تلفن همراه در مناطق جنوب برقرار است.

 

او تصریح کرد: با ایجاد مشکل در بخشی از شبکه فیبر نوری در مناطق جنوبی ۵۰ تا ۶۰ درصد ارتباطات جنوب قطع شده بود و امکان برقراری تماس برای مردم وجود نداشت.

براثر بارندگی هفته گذشته درجنوب کرمان و سیلاب، بخشی از شبکه‌های فیبر نوری و زیرساخت‌های مخابراتی آسیب دیده است که روزگذشته با آغاز بارش مجدد باران در مناطق جنوبی مردم با اختلال و قطعی شبکه‌های تلفن همراه در شهرستان‌های جنوبی مواجه شدند که خوشبختانه این ارتباطات اکنون به حالت عادی بازگشته است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار