فرمانده پلیس راه شهرستان شهربابک گفت: روز ۱۲ و۱۳ فروردین از رفت آمد‌ها و تردد‌های غیر ضروری به داخل و بیرون شهر جلوگیری می‌شود.

سرگردد داوود عبدلی فرمانده پلیس راه شهرستان شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: روز ۱۳ فروردین ورودی مناطق تفریحی مثل میمند، آبدر، جوزم و... کنترل می‌شود و خروجی شهر نیز با استقرار تیم‌های مشترک کنترلی از هر گونه رفت وآمد غیر ضروری ممانعت می‌شود.

او افزود: روز ۱۲ و۱۳ فروردین از رفت آمد‌ها و تردد‌های غیر ضروری به داخل و بیرون شهر جلوگیری می‌شود.

 

سرگرد عبدلی به ممنوعیت هر گونه رفت و آمد غیر ضروری در محور‌های مواصلاتی تاکید کرد و بیان داشت: در قبال هر گونه تمرد و رعایت نکردن محدودیت‌های اعلام شده هیچ گونه اغماضی صورت نخواهد پذیرفت و برابر دستور العمل صادره خودرو‌های متخلف ضمن اعمال قانون جریمه ۵ میلیون ریالی به مدت یک ماه توقیف می‌شوند.

او از ممنوعیت ورود به بوستان ها، پارک‌ها و ... خبر داد و گفت: پلیس راه شهرستان شهربابک مردم را به رعایت قوانین و محدودیت‌های وضع شده و در خانه ماندن دعوت می‌کند.

 

سرگرد عبدلی تصریح کرد: رفت و آمد‌های ضروری نیز با ارائه مستندات معتبر و راستی آزمایی‌های تیم‌های کنترل صورت می‌گیرند.

فرمانده پلیس راه شهربابک توصیه کرد: مردم فهیم و با فرهنگ شهرستان علاوه بر رعایت نکات بهداشتی، با پایبندی به اصول اعلام شده از به خطر انداختن سلامت خانواده و امنیت جامعه جدا خودداری کنند تا هرچه سریعتر به روز‌های عادی گذشته برگشته و لذت خدمتگزاری خود را به سربازانشان در پلیس راه هدیه بخشند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار