امسال هیچ یک از پارک‌های سنندج میزبان شهروندان در روز طبیعت نیست

مهندس حشمت اله صیدی شهردار سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، اعلام کرد: در راستای اجرای دستور العمل کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا، ورودی تمامی پارک‌ها و تفرجگاه‌های مسدود شده و هیچ یک از پارک‌های سطح شهر امسال میزبان شهروندان در روز طبیعت نیست.

شهردار سنندج اظهار داشت:هر ساله و بر اساس رسم دیرینه روز ۱۳ فروردین که در تقویم بنام روز طبیعت نامگذاری شده، شهروندان به دامن طبیعت روی می‌آوردند.

او بیان کرد: در راستای تامین امنیت و رفاه حال شهروندان و همچنین صیانت از طبیعت هر ساله برخی از سازمان‌ها و مناطق تابعه شهرداری برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌نمودند.

صیدی گفت: استقرار چندین اکیپ سیار آتش نشانی در مبادی ورودی و پارک‌های جنگلی، توزیع رایگان نایلون زباله توسط سازمان پسماند، استقرار چندین دستگاه اتوبوس جهت جابجایی شهروندان و استقرار چندین خاور حمل زباله جهت جمع آوری زباله‌های روز طبیعت از جمله اقداماتی بودکه به مناسبت روز طبیعت هرساله اجرا می‌شد.

مهندس صیدی عنوان کرد: متاسفانه شیوع ویروس کرونا در اویل اسفند ماه سالجاری در کشور باعث کنسل شدن بسیار از برنامه فرهنگی و برنامه‌های روز طبیعت شهرداری شد.

او با بیان اینکه ورودی تمامی پارک‌ها وبوستان‌های سطح شهر از ۸ فروردین ماه سالجاری مسدود شده است گفت: در راستای اجرای دستور العمل کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا، ورودی تمامی پارک‌ها و تفرجگاه‌های مسدود شده و هیچ یک از پارک‌های سطح شهر امسال میزبان شهروندان در روز طبیعت نیست.

شهردار سنندج اعلام کرد: ورودی پارک‌های جنگلی آبیدر، نیشتمان وتوس نوذر و همچنین پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهربا نصب نیوجرسی مسدود شده است.

او با بیان اینکه تمامی خروجی‌های سطح شهر در روز ۱۳ فروردین و همچنین ورودی تمامی پارک‌ها مسدود شده از شهروندان درخواست نمود: همه با هم در روز طبیعت با در خانه ماندن گام مهمی در جهت کاهش زنجیره انتقال و شکست ویروس کرونا برداریم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: تعطیلی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.