مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۲ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهمترین حوادث امروزسه شنبه ۱۲ فروردین ماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری عاملان گروگان گیری ۲ جوان ۲۲ ساله در ایرانشهر

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر، از دستگیری عاملان گروگان گیری ۲ جوان ۲۲ ساله در ایرانشهر در کمتر از ۷۲ ساعت خبر داد.

سرهنگ "محمود سعادتی گفت: بامداد ششم فروردین ماه سال جاری در پی گروگان گیری ۲ جوان ۲۲ ساله در خیابان مالکی شهر ایرانشهر بلافاصله تیم‌های از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان ۲ دستگاه پژو ۲ جوان ۲۲ ساله را گروگان گرفته و به سرعت از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان بلافاصله طرح مهار در تمامی محور‌های مواصلاتی شهرستان ایرانشهر و شهرستان‌های همجوار با همکاری تمامی رده‌های عملیاتی پلیس به اجرا در آمد.

سرهنگ سعادتی عنوان کرد: کمتر از ۷۲ ساعت از زمان گزارش گروگان گیری، مخفیگاه متهمان را در یکی از مناطق حاشیه شهر ایرانشهر شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

وی خاطر نشان کرد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی در عملیاتی مقتدرانه با محاصره کامل محل در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند و ضمن دستگیری ۳ عضو این باند، گروگان‌ها را صحیح و سالم رها کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده از متهمان مشخص شد که این افراد به دلیل اختلافات مالی اقدام به گروگان گیری کرده اند.

وی اظهار داشت: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می‌کند. 

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای احشام

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای احشام با ۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "غلامرضا میرشکاری گفت: در پی وقوع سرقت احشام از یک دامداری در یکی از روستا‌های حاشیه شهر زابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در تحقیقات خود یکی از سارقان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه او را در مخفیگاهش، در یکی از روستا‌های شهرستان زابل دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان زابل عنوان کرد: متهم ۳۲ ساله به ۵ فقره سرقت احشام با همدستی دوست ۲۸ ساله خود اعتراف کرد.

سرهنگ میرشکاری تصریح کرد: در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دیگر همدست فرد سارق دستگیر و هر ۲ متهم با تشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی به صاحبان احشام و دامداران توصیه کرد: ضمن نصب درب و حفاظ‌های استاندارد برای محل‌های نگهداری احشام، در صورت مشاهده افراد و خودرو‌های مشکوک اطراف دامداری‌ها سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

توقیف یک تن سبوس برنج قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان "چابهار" از توقیف یک دستگاه پیکان وانت با یک تن سبوس برنج قاچاق خبر داد.

سرهنگ "حیدر علی کیخای مقدم  گفت: ماموران گشت پلیس هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در گیت جنوبی منطقه آزاد چابهار به یک دستگاه پیکان وانت مشکوک شدند.

وی اظهار داشت: مأموران، پس از متوقف کردن خودرو، در بازرسی از آن مقدار یک تن سبوس برنج قاچاق را که فاقد مجوز‌های قانونی بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار خاطر نشان کرد ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
سرهنگ کیخای مقدم با اشاره به توقیف خودرو خاطر نشان کرد: راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار