سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راز و جرگلان گفت: مسابقات فرهنگی و هنری "درخانه بمان" در راز و جرگلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام رضا منصوریان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راز و جرگلان  افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاکید و توصیه پرسنل درمان و مشارکت و همکاری هنرمندان اهل فرهنگ و اصحاب رسانه در شهرستان راز و جرگلان و با شعار "در خانه می‌مانیم تا کرونا را _شکست دهیم " هنرمندان و علاقمندان به رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌توانند آثار خود را برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.

حجت الاسلام منصوریان اظهارکرد: علاقمندان می‌توانند در رشته‌های قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان و موسیقی آثار ضبط شده قرآنی، فرهنگی و هنری خود را با حفظ شئونات و رعایت آداب به آدرس‌های تلگرامی ارسال کنند.

او همچنین به بخش شعر در این مسابقه اشاره کرد و گفت: شاعران می‌توانند اشعار خود را با موضوع شکست کرونا، قدردانی از مدافعان سلامت و قطع زنجیره انتقال"تشویق به خانه ماندن" ارسال نمایند.

حجت الاسلام منصوریان ادامه داد: می‌بایست آثار با حجم کم و زمان حداکثر دو دقیقه در موضوعات مختلفی قرآنی به آدرس تلگرامی -@Dahesh۵۱۷۰، شعر به آدرس تلگرامی yasamiina@ و موسیقی به آدرس تلگرامی: @Masuodkameli ارسال شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راز و جرگلان  با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا ۲۰ فروردین ماه می‌باشد، عنوان کرد: به نفرات برتر جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.