رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه ۱۸نفر دیگر در لرستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند گفت:تعداد بیماران مبتلا به این ویروس در لرستان به ۷۱۳ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  محمدرضا نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ظهر امروز در رابطه با آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در استان لرستان اظهار داشت: تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی ۱۸ نفر بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان شناسایی شده که در مجموع آمار مبتلایان به این بیماری در استان به ۷۱۳ نفر رسید.

او افزود: تاکنون دو هزار و ۱۰۱ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده از این تعداد هزار و ۹۵۲ نمونه پاسخ داده شده که ۷۱۳ مورد مثبت و هزار و ۲۳۹ نمونه منفی اعلام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته پنج نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده و بر همین اساس مجموع جان‌باختگان این بیماری در استان به ۵۶ نفر رسیده است.

نیکبخت با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون ۱۵۰ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده‌اند بیان کرد: در حال حاضر ۷۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان بستری و ۴۳۷ نفر تحت مراقبت در منزل و در قرنطینه خانگی هستند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.