معاونت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد درباره برگزاری کلاس‌های مجازی نیمسال دوم اطلاعیه داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد، درباره برگزاری کلاس‌های مجازی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ به این شرح است:

کلاس‌های مجازی از صبح روز شنبه ۱۶ فروردین ماه در زمان رسمی، کلاس مطابق برنامه هفتگی دانشجویان در زمان انتخاب واحد تشکیل خواهد شد. لازم است دانشجویان، اخبار مربوط به برگزاری کلاس‌های مجازی به صورت برخط و برون خط را از استاد خود پیگیر باشند. همچنین حضور فعال در تمامی کلاس‌های مجازی در زمان رسمی کلاس ضروری است.

دانشجویانی که برای فراگیری درس به صورت مجازی مشکل داشته باشند، در صورت تمایل می‌توانند درخواست حذف بعضی از دروس و یا کل نیمسال تحصیلی جاری را بدون پرداخت شهریه و بدون احتساب سنوات تحصیلی تا اول خردادماه ۹۹ از طریق پرتال خود برای تایید به گروه آموزشی ارائه دهند.

دانشجویان می‌توانند مشکلات اداری خود را از طریق مدیر گروه آموزشی و مشکلات فنی خود را در خصوص کلاس‌های مجازی از طریق کارشناس رایانه دانشکده خود برطرف کنند.

 بخشنامه تشکیل کلاس‌های مجازی و شیوه اجرای آن توسط استادان، اعلام خواهد شد. کلیه امور مربوط به برگزاری کلاس‌های مجازی براساس این بخشنامه انجام می‌شود.

انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.