امید بن عباس گفت: پس از مهار ویروس کرونا، از کادر درمان درگیر با این ویروس به صورت ویژه قدردانی می‌شود.

امید بن عباس سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به افتتاح دومین مرکز آزمایشگاهی تشخیص بیماری کرونا ویروس خوزستان در بیمارستان بزرگ دزفول گفت: براساس دستور استاندار خوزستان، قدردانی ویژه‌ای از کادر درمان درگیر با این بیماری انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه تهدید‌ها باید به فرصت تبدیل شوند، افزود: همه مجموعه‌های شهرستان نظیر نیرو‌های مسلح، نیرو‌های امنیتی و سایر دستگاه‌ها آماده پشتیبانی از کادر درمان هستند.

بن عباس اظهار داشت: راه اندازی مرکز آزمایشگاه تخصصی ویروس کرونا از اوایل سال ۹۹ در بیمارستان بزرگ دزفول آغاز شد و با همه محدودیت‌ها در کمترین زمان به نتیجه رسید.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول تصریح کرد: نمونه‌ها در گذشته به اهواز ارسال می‌شدند، ولی اکنون با راه اندازی این مرکز امکان تشخیص بیماری کووید ۱۹ در شهرستان دزفول وجود دارد.

این مقام مسئول اذعان داشت: قرار است در گام نخست، نمونه‌های افراد بستری در بیمارستان بزرگ دزفول بررسی شوند، ولی ممکن است در گام‌های بعدی با نظر دانشگاه علوم پزشکی، نمونه‌های شهرستان‌های خارج از حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز در این مرکز بررسی شوند.    

بن عباس با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در دزفول گفت: این طرح تا بیستم فروردین ماه اجرا می‌‍‌شود و امید است بتوانیم با اقدامات انجام شده از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.