فرماندار اندیمشک گفت: با هدف اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره انتقال کرونا، مسیر‌های منتهی به تفرجگاه‌های این شهرستان مسدود شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و محدودیت ترافیکی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: همه مسیر‌های منتهی به تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری، تفریحی و زیارتی این شهرستان برای مبارزه با این ویروس مسدود شدند.

او عمده تردد شهروندان در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین سال‌های گذشته را در جاده سد دز، جاده کرخه، پارک کوهستانی فدک، شهرک امام رضا (ع)، جاده سبزآب، پارک قلعه مختار، پلاژ سد دز، منگره و جاذبه‌های بخش الوار و همچنین امامزاده احمد (ع) عنوان کرد و اظهار داشت: همه این مسیر‌ها مسدود شده  اند، ضمن اینکه تدابیر سختگیرانه در همه مناطق این شهرستان اجرا شده است.

جهانگیری با بیان اینکه در عوارضی پل زال، محدودیت شدید ترافیکی اجرا و خودرو‌های پلاک غیربومی به مبدا بازگردانده می‌شوند، بیان کرد: هرگونه تخطی از محدودیت‌ها سبب اعمال قاطع قانون خواهد شد و همه ملزم به رعایت این محدودیت‌ها برای مقابله با بیماری کرونا هستند.

رئیس ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا در اندیمشک ادامه داد: جلسات هر روز این ستاد برگزار می‌شود و اتخاذ تدابیر روزانه برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و اجرای طرح ضدعفونی و گندزدایی نیز ادامه دارد، ضمن اینکه مشارکت شهروندان در اعمال این محدودیت‌ها ضروری است و با توکل بر خدا و افزایش همکاری مردم شاهد تسریع در روند شکست ویروس منحوس کرونا خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.