فرماندهی انتظامی بخش بستان گفت: همه مسیر‌های منتهی به مناطق تفریحی و گردشگری این بخش تا اطلاع ثانوی مسدود است.

سروان سید عدنان موسوی فرماندهی انتظامی بخش بستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: براساس مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان دشت آزادگان و به منظور حفظ سلامتی هموطنان در مقابله با شیوع بیماری کرونا ویروس، از ۱۱ فروردین ماه امسال تا اطلاع ثانوی، تفریحگاه‌های ام الدبس و نبعه و سایر مناطق گردشگری این بخش تعطیل هستند و همه مسیر‌های تردد و منتهی به این جنگل‌ها مسدود است.

او افزود: این طرح با همکاری نیرو‌های بسیج مردمی، سپاه پاسداران، ارتش، نیرو‌های انتظامی بستان و پرسنل خدوم شهرداری شهر به منظور سلامتی و حفظ جان هموطنان از شیوع بیماری کرونا، تدوین و اجرایی شده است.

سروان موسوی اظهار داشت: از همه هموطنان تقاضا داریم از ورود به مناطق مذکور و همچنین هرگونه تجمع جدا خودداری کرده و در صورت مشاهده هر گونه تجمع و تخلف، نیرو‌های انتظامی با افراد خاطی طبق قانون برخورد خواهند کرد.

فرماندهی انتظامی بخش بستان در پایان ضمن تقدیر از همکاری مردم و جهادگران عرصه سلامت تاکید کرد: همه افراد برای حفظ سلامتی خود و سایرین از خروج از منازل جددا خودداری کرده تا در آینده‌ای نزدیک شاهد ریشه کنی و شکست این بیماری در کشور و استان خوزستان باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.