مدیرکل بهزیستی البرز گفت: سامانه خودارزیابی روانشناختی در بحران ویروس کرونا راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، دکتر اسدالله حیدری،مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت :  شیوع بیماری کرونا سبب ایجاد برخی علائم استرس، ناامنی، اضطراب و ترس در بین اقشار مختلف جامعه شده است و تبعات این بیماری در ابعاد مختلف میتواند برای جامعه بسیار زیاد و آسیب زننده باشد .

حیدری افزود: معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی با راه‌ اندازی سامانه خودارزیابی روانشناختی در بحران ویروس کرونا در نظر دارد تا به صورت هوشمند افراد جامعه را در این شرایط بحرانی ، از نظر وضعیت روانشناختی، غربالگری نماید و توصیه های لازم را به هموطنان بزرگوار ارائه دهد.

او گفت: این سامانه با هدف تدوین محتوی مناسب متناسب با وضعیت سلامت روان افراد ،غربالگری صحیح و مبتنی بر شواهد علمی، ارائه توصیه های کارشناسی و علمی روانشناختی و پیشگیری از آسیب های روانی اجتماعی ناشی از بحران ویروس کرونا راه‌اندازی شده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز در ادامه افزود: نتایج نمایش داده شده و توصیه های ارائه شده در این سامانه، بر اساس پاسخ دهی افراد به سوالات پرسشنامه استرس، افسردگی و اضطراب می باشد و جایگزین مداخلات و مصاحبه های تخصصی نمی گردد.

حیدری در پایان گفت :هموطنان عزیز میتوانند برای مشاهده و استفاده از این سامانه به آدرس CORONA.BEHZISTI.IR مراجعه نمایید.

انتهای پیام / خ . م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.