رییس هیات امنای بیمارستان موقت مهاباد از کمک 107 میلیون ریالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد به بیمارستان موقت این شهرستان خبر داد.

کوروش کریمی رییس هیات امنای بیمارستان موقت مهاباد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد به بیمارستان موقت این شهرستان که برای مبارزه با کرونا تجهیز شده است مبلغ 107 میلیون ریال کمک کردند.

کریمی با اشاره به اینکه راه اندازی بیمارستان‌های موقت و صحرایی در ایجاد امنیت فکری و روانی مردم نقش بسزایی دارد، افزود: برای تجهیز این بیمارستان ۷۲ تختخوابی تاکنون ۷۴۰ میلیون تومان هزینه شده است و با خریداری دیگر تجهیزات، هزینه تجهیز بیمارستان به بیشتر از یک میلیارد تومان می‌رسد.

او ادامه داد: اصناف نیز همت کردند و هیات امنایی بنام خیرین بازار را تشکیل دادند تا وجوهات بازارایان را جمع‌آوری و با این مبالغ ملزومات لازم برای پرستاران ازجمله لباس مخصوص، عینک، دستکش و ماسک مخصوص که از نیاز‌های بیمارستان موقت است، خریداری کنند.

بیمارستان موقت ویژه بیماران مبتلا به کرونا در سالن ورزشی دو هزار نفری مهاباد برای آمادگی در شرایط بحرانی و مخصوص بیماران مشکوک و مبتلا به این ویروس در نظر گرفته شده است که تاکنون تمام تجهیزات آن به همت خیران سلامت این شهرستان تأمین شده است.

انتهای پیام/ه

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.