قایقران تیم ملی روئینگ گفت: مربی برنامه‌های تمرین را ارسال می‌کند و طبق آن ملی پوشان تمرین می‌کنند.

نازنین ملایی قایقران تیم ملی روئینگ کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: فدراسیون قایقرانی یک دستگاه «ارگومتر» را به صورت امانت در اختیار من و دیگر ملی پوشان قرار داده است تا تمرینات خود را در خانه انجام دهیم. به وسیله این دستگاه شبیه ساز در حیاط خانه ام تمرین می‌کنم. برای تمرینات بدنسازی نیز به سالن تربیت بدنی استان که تعطیل است می‌روم. این سالن به صورت کامل تعطیل و در اختیار من است و با رعایت اول بهداشتی تمرینات بدنسازی را انجام می‌دهم.

او افزود: به وسیله فضای مجازی با افشین فرزان مربی خود در ارتباط هستم. مربی برنامه‌های تمرین را ارسال می‌کند و طبق برنامه ملی پوشان تمرین می‌کنند. تمرینات را مانند گذشته که در اردو بودم در ساعت‌های مشخص انجام می‌دهم و هیچ تفاوتی نسبت به قبل ایجاد نشده فقط به جای پارو زدن در آب از دستگاه ارگومتر استفاده می‌کنم.

او با اشاره به تعویق زمان برگزاری المپیک ۲۰۲۰ گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا این تعویق تصمیم درستی بود که گرفته شد.

ملائی ادامه داد: امسال با توجه به شرایط پیش آمده و شیوع ویروس کرونا از رفت و آمد و عید دیدنی پرهیز کردم و تنها جایی که می‌روم سالنی است که تنها خودم حضور دارم و با رعایت اصول بهداشتی تمرینات بدنسازی خود را انجام می‌دهم.

او گفت: بهتر است سیزده بدر در خانه بمانیم، امیدوارم همچنان مردم اصول بهداشتی را رعایت کنند، اگر چه مسابقات المپیک فعلاً لغو شده است، اما ورزشکاران امید خود را از دست ندهند، زیرا در این زمانی که داریم می‌توانیم با تمرین بیشتر پیشرفت کنیم. به تمام پرستاران و پزشکان خسته نباشید می‌گویم. آن‌ها افتخار یک ملت هستند. با توجه به شرایط موجود در حال حاضر پزشکان و پرستاران هستند که برای ما افتخار آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار