فرماندار طالقان گفت: با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ورودی جاده زیاران - طالقان از صبح روز ۱۳ فروردین ماه بسته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، بهنام جهانی، فرماندار طالقان گفت: انسداد در ورودی جاده زیاران - طالقان  از صبح امروز ۱۳ فروردین آغاز و تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ادامه دارد، بنابراین از تردد خودروها جلوگیری می شود.

جهانی افزود:  فقط آمبولانس و خودروهای امدادی ، نظامی و انتظامی می توانند تردد داشته باشند و امکان خروج به سمت اتوبان وجود خواهد داشت. 

او  ضمن در خواست از مردم برای ماندن در خانه با هدف  حفظ سلامت و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تاکید کرد: باید از هرنوع  حضور در پارک ها، مراکز تفریحی و حاشیه شهرها که می تواند عامل جدی برای گسترش ابتلا به کرونا شود خودداری کرد.

فرماندار طالقان در ادامه گفت: تمام  ظرفیت کادر درمانی و سایر دستگاه ها به صورت ۲۴ ساعته با تمام توان در خدمت مردم برای پیشگیری، مقابله و درمان مبتلایان بوده و  ماندن در خانه بهترین حمایت  و همراهی با کادر درمانی و پزشکی است که در خط مقدم مبارزه با این بیماری، خالصانه و ایثارگرانه در تلاش هستند.

جهانی افزود: باید همه در این اوضاع نابسامان از رفت و آمد به روستاهای گردشگری، خودداری و با مسوولان همکاری لازم را داشته باشیم و تحت هیچ شرایطی در روز سیزده به‌در باهدف گذراندن وقت و تفریح به بیرون و روستاهای اطراف شهرها مراجعه نشود.

او گفت: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان طالقان ممنو عیت ورود برای خودروهای غیر بومی و غیر ساکن به شهرستان طالقان  اعمال و در صورت عدم رعایت دستورالعمل مربوطه برابر قانون مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه در نظر گرفته شده است.

فرماندار طالقان افزود: تمام  پارکها، بوستان ها، تفرجگاه ها، مراکز تفریحی تعطیل شده و بر پایی ایستگاه های صلواتی  توزیع نذورات شعبانیه در نیمه شعبان  نیز ممنوع شده است.

شهرستان طالقان با ۸۳ روستا تنها شهرستانی است که هیچ مورد ابتلا به کرونا درآن مشاهده نشده است.

منبع: ایرنا 

انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.