معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش کارون از بهره مندی بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان شهرستان کارون از آموزش در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جدی نژاد معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش کارون با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس سراسر کشور از اوایل اسفند ماه پارسال گفت: برای عقب نماندن دانش آموزان کارونی از تحصیل و علم فضا مجازی تاکنون نقش مهمی داشته و حدود ۳۳ هزار دانش آموز از آموزش در فضای مجازی استفاده کرده اند.

او افزود: تا به حال ۸۲ و ۵ دهم درصد دانش آموزان شهرستان کارون از تحصیل در فضای مجازی و شبکه‌های دیجیتال بهره بردند.

جدی نژاد با بیان اینکه آموزش‌ها در فضای مجازی از راه پیام رسان‌های گوناگون در اختیار دانش آموزان کارون قرار گرفته است، بیان داشت: قسمتی از تولیدات را آموزگاران فراهم کردند و بخشی از آن نیز تولید وزارت آموزش و پرورش بوده که از رسانه ملی برای دانش آموزان پخش می‌شود.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش کارون از تلاش یکهزار و ۳۹۹ آموزگار شهرستان کارون و فرستادن بیش از ۵۰ هزار فایل آموزشی در قالب‌های مختلف متنی، تصویری و آوا اطلاع داد.

لارم به ذکر است که تاکنون در استان خوزستان بیش از ۷۰۰ تن به ویروس کرونا دچار شده که بیش از نیمی از افراد بهبود یافته و کمتر از ۹۰ تن نیز جان باختند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.