مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با صدور پیامی، فرارسیدن سال نو را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در پیامی به مناسبت حلول سال نو و نوروز را تبریک گفت.

متن پیام تبریک به این شرح است:

باسمه تعالی

حلول سال نو و بهار پر طراوت، که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است است را به همه هم وطنان به ویژه همکاران فرهنگی و دانش آموزان و اولیاء آن‌ها تبریک عرض می‌نمایم.

نوروز؛ روزی ست که طبیعت به فرمان خداوند، اهریمن قحطی و خشکسالی را شکست داده و دگر بار شادمانی و خیر و برکت را به مردم ارزانی می‌دارد. روزی که پس از پشت سـر گذاشـتن فصـلی سرد، خورشید با طلوع خیره‌کننده‌اش زمین مرده را زنده می‌کند و هر آنچه خشک شده بود را سبز می‌گرداند. بیاییـد به پاسداشت نو شدن زمین دست در دست هم به دعا برخیزیم و در این برهه زمانی که کشور درگیر شیوع بیماری کرونا است از خداونـدگار عـالم، سـالی نیکو و به دور از بلایا درخواست کنیم.

بیاییـد  دست در دست هم در راه آبادانی کشورمـان کوشا باشـیم و شادمانی و زیبایی را دگر بار به دل‌های مردم عزیز کشورمان بویژه همکاران ارجمند و دانش آموزان عزیزمان که این این روز‌ها به رغم تعطیلی مدارس در حال پیگیری روند آموزش و پرورش هستند، بنشانیم.

اینجانب ضمن تبریـک سال ۱۳۹۹ هجری شمسـی و آغاز بهار پر طراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به خانواده بزرگ آموزش وپرورش علی الخصوص آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز تبریک و تهنیت عرض نموده امیـدوارم سالی سـرشار از شادی، موفقیت و خدمت در پیش داشته باشید.

با امید به فردایی بهتر و بهاری پربارتر، بر آستان آفریدگار یگانه سر به سجده شکر می‌گذاریم و فروتنانه از او طلب می‌کنیم که:"یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال"

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.