حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا از ۲ مجموعه تولید قارچ و صیفی جات در روستای شوکل حاجیوند در بخش آبژدان بازدید کرد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، از دو مجموعه تولید قارچ و صیفی جات در روستای شوکل حاجیوند در بخش آبژدان بازدید کرد و گفت: ضمن خداقوت و تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه باید گفت که این کار شما مصداق تحقق شعار سال است، همه باید تلاش کنیم که تولید را بومی سازی کنیم و متناسب با ظرفیت شهرستان، نه تنها رونق تولید داشته باشیم بلکه به آن جهش و قدرت بیشتری بدهیم و این امر تحقق پیدا نخواهد کرد مگر اینکه جوانان عزیز با همت لازم و مسئولان مربوطه با حمایت مفید و موثر اقدام نمایند.

او در ادامه ضمن بررسی مشکلات این ۲ تولیدی افزودند: در مسیر تولید، نباید شاهد مشکلاتی قابل حل مانند اختصاص سهمیه سوخت و یا فعال کردن یک سوم ظرفیت تولید بخاطر  حمایت نکردن و نبود تسهیلات باشیم.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: امیدوارم بعد اینکه این شرایط بحرانی مربوط به این بیماری را پشت سر گذاشتیم، شاهد جهش تولید در شهرستان و تحقق شعار سال باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.