سمانه خوشقدم سرمربی تیم ملی کاراته بانوان کشورمان تولد خود را در قرنطینه جشن گرفت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سمانه خوشقدم سرمربی تیم ملی کاراته بانوان کشورمان که برای ادامه روند درمانی حمیده عباسعلی در هانوفر آلمان به سر می‌برد، توسط عباسعلی و دوستاش سورپرایز شد و تولد خود را در قرنطینه خانگی جشن گرفت. خوشقدم در پست اینستاگرامی نسبت به تلاش‌های کادر درمانی برای مبارزه با ویروس کرونا واکنش نشان داد و نوشت: 

«یاد گرفتم که مهم نیست تو زندگی چه چیزایی دارم مهم این است که چه آدم‌هایی تو زندگیم هستند. از همه‌ شما دوستان عزیزم که تو زندگی من هستید ممنونم که با پیام‌های پر مهرتون تولدم من تبریک گفتید و دوری از خونه رو برای من کم رنگ کردید.

امروز بهانه‌ای شد تا به مناسبت تولدم تشکر کنم از کادرپزشکی، درمانی، بهداشتی و آزمایشگاهی که حداقل یک ماه هست خانواده خود را ندیدن و با وجود خستگی زیاد و در معرض خطر بودن هر روزه، سخت تلاش می کنند برای مراقبت از بیماران و ریشه کن کردن کرونا؛ حداقل کاری که ما می‌تونیم بکنیم برای کم کردن کار آنها این است که تو خونه بمانیم و در مواقع ضروری که مجبور به بیرون رفتن هستیم نکات بهداشتی و فاصله با سایر افراد را رعایت کنیم.»

جشن تولد سرمربی تیم ملی کاراته در قرنطینه/ خوشقدم: به مناسبت تولدم از تلاش‌های کادر درمانی تشکر می‌کنم


بیشتر بخوانید: عسگری: باید دید مثبتی به تعویق رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ داشته باشیم/ با قدرت برای توکیو برنامه‌ریزی می‌کنیم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار