نماینده هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رئیس دانشکده پزشکی، از ارائه پنج هزار و ۴۶۲ مورد مشاوره روانشناختی به همت تیم های سلامت روان استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا ادراکی با اعلام این خبر گفت: در این روز تیم های سلامت استان با انجام دو هزار و ۲۳۵ مورد بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی استان، ۱۲نانوایی متخلف را شناسایی و تعطیل کردند.

او با شاره به هشت مورد بازدید از پایانه های مسافربری استان در یازدهمین روز از فروردین، ادامه داد: تعداد ماموریت تیم های واکنش سریع استان نیز در این روز ۲۲ مورد بوده است و با یاری کارشناسان سلامت فارس، هزار و ۲۰۹ نفر در زمینه بهداشت محیط و بهداشت فردی آموزش دیدند.

به گفته نماینده هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، انجام ۶۶ هزار و ۸۵۸ مورد تب سنجی، از دیگر خدمات تیم های سلامت فارس در روز گذشته بوده است.

ادراکی همچنین از پذیرش دو هزار و ۹۳۸ بیمار در بخش های اورژانس بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانی استان خبر داد و افزود: با تلاش کادر درمان استان، علاوه بر خدمات رسانی به ۱۰۹ بیمار با علایم تنفسی، ۵۹ بیمار با علایم گوارشی و پذیرش و خدمات رسانی به ۴۸ مصدوم سوانح ترافیکی که به بخش های اورژانس بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانی استان مراجعه کرده بودند، ۱۶۹ مورد عمل جراحی انجام گرفت.

او به خدمات نیروهای مرکز اورژانس فارس در یازدهمین روز از فروردین اشاره کرد و گفت: از مجموع ۶۳۸ ماموریت امدادی در این روز، ۳۶۱ مورد ماموریت غیرترافیکی و ۲۳ مورد نیز ماموریت ترافیکی، در شهرهای استان بوده است.

نماینده هیات رئیسه دانشگاه، تعداد ماموریت های غیرترافیکی در جاده های استان طی این بازه زمانی را نیز ۲۳۰ مورد و ماموریت های ترافیکی جاده ای را ۲۴ مورد اعلام کرد و یادآور شد: در این روز از مجموع ۵۵ مصدوم سوانح ترافیکی، ۴۰ نفر بستری شده و ۱۵ نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار