سایت معتبر لهستانی از گزینه های احتمالی نیمکت تیم ملی والیبال ایران نوشت.

گزینه های سرمربیگری تیم ملی والیبال مشخص شدندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی والیبال کشورمان پس از آن که مشخص شد رقابت‌های المپیک برای یک سال به تعویق افتاده است قرار شد تا با کولاکوویچ قطع همکاری کند و شخص دیگری عهده دار هدایت سرو قامتان شود.   

محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال کشورمان گفته بود که گزینه هدایت تیم ملی خارجی است و احتمالا پس از رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال کار خود را آغاز خواهد کرد. حالا یک سایت لهستانی مدعی شد که ایران برای نیمکتش ۴ گزینه دارد.  

رادوستین استویچف، لورنزو برناردی، فردیناندو دجورجی که پیش از این نیز گزینه‌های فدراسیون برای نیمکت ایران بودند به همراه پلامن کنستانتینوف چهار سرمربی هستند که احتمال دارد هدایت تیم ملی ایران را بر عهده بگیرند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عاشق واليبال
۱۲:۴۶ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
حالا اينطوري شد آقاي ولاسكو را بياوريد اگر چه ايشان با دنياي واليبال خداحافظي كردند اما پيشنهاد به ايشان با كلي تجربه واستعداد و علاقه به ايران ميتواند گزينه بسيار خوبي باشد ايشان از نظر متانت و حرفه گري در دنياي واليبال فرد بسيار مطلوبي براي انتقال تجربيات هستند و مردم ايران را دوست دارند و مردم هم ايشان را دوست دارند و بهتر است كسي كه واليبال ايران را متحول كرد در روند استعداد يابي و توانايي از ايشان دوباره بخواهيم به مربيگري در ايران فكر كنند و قطعا هزينه هاي ايشان كمتر از بقيه مربيان خواهد بود . باتشكر
آخرین اخبار