به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، قدرتی مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز گفت: با توزیع بستههای گوشتی در برخی مناطق تبریز کمپین رحمت وارد فاز اجرایی شده و اولین مرحله از این طرح کلید خورد.
قدرتی افزود: در ۱۳ فروردین بیش از ۶۰۰ بسته گوشتی در برخی مناطق تبریز توزیع شد و در ادامه بخش دیگری از بستههای گوشتی نیز ۱۴ و ۱۵ فروردین توزیع میشود.
او گفت: جامعه هدف کمپین رحمت، افرادی هستند که به واسطه شیوع بیماری کرونا، کسب و کار آنها با مشکل مواجه شده است.
او افزود: کمپین رحمت طرحی برای جمعآوری نذورات مردمی، گوشت قربانی و توزیع آن بین افرادی است که در بحران کرونا از لحاظ معیشتی دچار آسیب شده و هیچ درآمد و مستمری از نهادهای دولتی و غیردولتی و خیریهها ندارند.
قدرتی گفت: پویش مردمی رحمت با همکاری ۱۱ موسسه خیریه بزرگ تبریز آغاز شده و مثل همیشه شهروندان تبریزی کمر همت بستهاند تا از کارگران روزمزد و یا مشاغلی که به سبب بیماریی کرونا آسیب دیدهاند حمایت کنند.
او با اشاره به اینکه تمام امکانات کشتارگاه تبریز در اجرای پویش رحمت خواهد بود،گفت: خوشبختانه تاکنون هیئتهای حسینی بسیاری جهت شرکت در این پویش اعلام آمادگی کردهاند.
او افزود: هر خانوادهای که نذر قربانی داشته باشد، سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز آمادگی دارد تا به صورت رایگان قربانی را ذبح و بسته بندی کرده و در اختیار خانوادههای آسیب پذیر قرار دهد.
قدرتی افزود: اساسنامه این پویش نوشته شده و شماره حسابی نیز به نام سه نفر از خیرین خوشنام تبریز افتتاح شده است که در اختیار مردم قرار داده خواهد شد.
انتهای پیام/ک