نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به منزل وزیر قدس تشکیلات خودگردان، او را به دلیل کمک به فلسطینیان در مقابله با کرونا بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان صهیونیست صبح امروز (جمعه)، فادی الهدمی، وزیر امور قدس در تشکیلات خودگردان فلسطین را پس از حمله به خانه وی دستگیر کردند.

به گفته منابع محلی، چندین مامور پلیس، اطلاعات و نیرو‌های ویژه رژیم صهیونیستی خانه الهدمی را در شهرک الصوانه در قدس شرقی محاصره و او را دستگیر کردند.

این چهارمین بار در کمتر از یک سال گذشته است که نیرو‌های اشغالگر در اعتراض به ارائه کمک تشکیلات خودگردان به فلسطینی‌ها در قدس اشغالی این وزیر فلسطینی را دستگیر می‌کنند.

غفلت مقامات رژیم اشغالی از شهروندان فلسطینی در سایه شیوع ویروس کرونا در قدس اشغالی تشکیلات خودگردان را بر آن داشت برای کمک به فلسطینیان این منطقه در مقابله با ویروس کورونا و جلوگیری از شیوع آن در این شهر وارد عمل شود.

از سوی دیگر «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به عنوان بخشی از اقدامات برای مقابله با شیوع کرونا فرمان تمدید وضعیت اضطراری را برای ۳۰ روز دیگر صادر کرد.

به گفته وزارت بهداشت تعداد مبتلایان به کرونا در کرانه باختری و غزه تا روز پنجشنبه به ۱۶۱ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار