گزارش‌های مالی از درآمد شرکت کره‌ای سامسونگ نشان می‌دهد در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ درآمد خوبی داشته است.

رشد درآمد سامسونگ در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ پشت سر گذاشته شده و مانند همیشه، زمان آن رسیده تا شرکت‌ها گردش مالی و گزارش مالی خود را ارائه دهند. شرکت سامسونگ مانند همه شرکت‌ها اکنون در حال تهیه گزارش‌های مالی خود برای سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ است. بر اساس گزارش‌هایی که در کره جنوبی منتشر شده، غول فناوری جهان، سامسونگ، علی‌رغم شیوع ویروس کرونا که بر تولید، فروش و بازاریابی همه صنعت‌ها در جهان تأثیر گذاشته، روند درآمد خوب و ثابتی را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ داشته است.


بیشتر بخوانید: جدیدترین رندر OnePlus 8 Pro با رنگ جدید فاش شد


بر اساس گزارش آژانس خبری یونهاپ، پیش‌بینی می‌شود سامسونگ نزدیک به ۴۵ میلیارد دلار فروش در سه ماهه اول امسال را اعلام کند که این رقم ۵.۵ درصد نسبه به مدت مشابه سال گذشته، افزایش را نشان می‌دهد. اما تعداد فروش دستگاه‌های این شرکت نسبت به سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ از نظر فنی، ۰.۰۹ درصد کاهش داشته است. با این حال، سود عملیاتی این شرکت نسبت به سال گذشته یکسان بوده است.

رشد درآمد سامسونگ در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰

انتظار می‌رود سامسونگ هفته آینده گزارش مالی خود را منتشر کند چرا که گزارش کامل این شرکت معمولا در آخرین روز‌های ماه آماده و منتشر می‌شود. تحلیلگران انتظار دارند از آنجا که سامسونگ مجبور به تعطیل کردن کارخانه‌های خود در هند، برزیل و روسیه شده، ضربه بزرگی برای تجارت موبایل خود ایجاد کرده است. یک آژانس سرمایه‌گذاری همچنین تخمین است که سامسونگ ۶۲.۲ میلیون واحد از گوشی‌های خود را صادر کرده است در حالی که در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ این میزان به ۷۱.۵ میلیون دستگاه می‌رسید. در نتیجه، این اعداد کاهش در صادرات دستگاه‌های سامسونگ را نشان می‌دهد.

صرفه‌جویی در هزینه‌های سامسونگ تجارت نیمه هادی این شرکت است. هنوز تقاضای تراشه‌های سرور وجود دارد که منجر به افزایش مداوم قیمت تراشه‌های این شرکت در سه ماه اول سال می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار