بازی جدید رزیدنت اویل ۳ برای مدت طولانی مورد انتظار کاربران بود اما حالا به نظر می‌آید که سازنده‌ها نتوانستند انتظارات خریداران عناوین خود را برآورده سازند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر عنوان Animal Crossing: New Horizons بهترین و آرام‌بخش‌ترین بازی در دوران قرنطینه است، عنوان بازسازی شده Resident Evil قطعا ترسناک‌ترین آن‌ها نام دارد.

عنوان بازسازی شده رزیدنت اویل ۳ با تصویری از یک خبر نگار آغاز می‌شود که می‌گوید:" این ویروس سریع‌تر از آن چه در این دوران مدرن انتظار می‌رفت شیوع پیدا کرد". همچنین کاربران از لحظه اول و قبل از آمدن زامبی‌ها شاهد خیابان‌های به هم ریخته و شرایط آشفته در محیط بازی هستند. این بازی اما برای کاربرانی که علاقه زیادی به هیجان دارند بسیار مناسب است.

توضیحاتی درباره عنوان تازه بازسازی شده رزیدنت اویل ۳

متاسفانه این عنوان همانند نمونه بازسازی شده رزیدنت اویل ۲ نتوانسته با قدرت نمایان شود. بازی رزیدنت اویل ۲ یک ترکیبی از گذشته و فناوری نوین بود که توانست توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. عنوان بازسازی شده جدید نیز تلاش داشته تا همان مسیر را دنبال کند اما به نظر می‌آید که نمی‌تواند منحصر به فرد بودن نسخه پیشین را به دنبال خود بکشد. این بازی حول محور شخصیت اصلی جیل ولنتاین می‌گذرد و همزمان با وقایع نسخه رزیدنت اویل ۲ در حال پیشروی است.

این عنوان نیز همانند نسخه پیشین یک دشمن اصلی را در خود جای داده که همواره به دنبال کاراکتر بازی می‌آید و قصد دارد او را از بین ببرد. طراحی شخصیت‌ها و محیط در این بازسازی به خوبی صورت گرفته و همچنین پرداخت به شخصیت‌ها با دقت انجام شده‌ است. با این که بازسازی از روی داستانی تکراری صورت گرفته اما سازنده‌ها توانسته‌اند به خوبی کاربران را غافلگیر کنند تا آن‌ها تجربه جدیدی را کسب کرده و همچنان هیجان و ترس را حس کنند.

نگاهی بر عنوان بازسازی شده رزیدنت اویل ۳

این عنوان بسیار روند تندتری را نسبت به بازی قبلی به خود اختصاص می‌دهد. به نظر می‌آید که در این عنوان تاکید سازنده‌ها بر روی بخش‌های تکنیکی و هیجان انگیز بوده، آن‌ها تلاش کردند تا میزان معمای بازی را کاهش دهند و انرژی بازی را به سوی ترس سوق دهند. بازی رزیدنت اویل ۳ یک عنوان بسیار سرگرم کننده است که می‌تواند توجه‌های زیادی را به خود جلب کند، با این حال این عنوان تقریبا تمامی ویژگی‌های را تکرار می‌کند که در رزیدنت اویل ۲ نیز وجود داشت در نتیجه خیلی از قابلیت‌های بازی ظاهر جدیدی ندارند. در نهایت این عنوان یک بازی ناقص نیست و تنها بیشتر مشابه با یک عنوان الحاقی به بازی رزیدنت اویل ۲ است.


بیشتر بخوانید: کمک ۱۰۰ میلیون دلاری آمازون به مراکز توزیع غذای رایگان در آمریکا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار