منتخبان مجلس یازدهم در دیدار با مسئولان دستگاه قضا راهکار‌های رفع مشکلات گیلان و توسعه پایدار را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری گیلان در این نشست با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه مجلس شورای اسلامی در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب و نقش نمایندگان در تصویب قوانین، گفت: بنا بر فرمایش امام خمینی رضوان الله تعالی علیه مجلس در راس امور است و این جایگاه برای وضع قوانین لازم و مناسب است.

او با اشاره به بررسی و بازنگری قوانین گذشته مجلس شورای اسلامی، افزود: این اختیار را نظام به نمایندگان خانه ملت داده و باید این امر برای توسعه کشور اجرایی شود.

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: تعامل و هم افزایی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مسئولان در بخش‌های مختلف می‌تواند روند توسعه اثر گذار باشد.

دراین نشست همچنین آقایان احمدی سراوانی سنگری و آقازاده منتخبان مردم رشت، چگینی منتخب مردم رودبار، محمد نژاد منتخب مردم لنگرود، دنیامالی منتخب مردم انزلی، مرحبا منتخب مردم آستارا، محمد یاری منتخب مردم تالش، ماسال و رضوانشهر و فرخی منتخب مردم لاهیجان هم بر ضرورت حفظ بیت المال و انفال، مبارزه با فساد، رعایت قانون، خدمت صادقانه به مردم و رفع مشکلات گیلان تاکید کردند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.