مدیرکل آموزش فنی حرفه‌ای کرمانشاه بااشاره به راه اندازی ۲ کارگاه تولید ماسک و لباس کادر درمانی در استان گفت : در این ۲ کارگاه روزانه ۴۰ هزار ماسک و لباس ویژه کادر درمانی تولید می‌شود و ظرفیت تولید ۸۰ هزار ماسک نیز در روز در این کارگاه‌ها وجود دارد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه یاور محمدی مدیرکل آموزش فنی حرفه‌ای کرمانشاه به اشتغال ۸۰ نفر در این ۲ کارگاه اشاره کرد، گفت : اداره کل فنی حرفه‌ای کرمانشاه با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و تایید دانشگاه علوم پزشکی استان به راه اندازی این کارگاه‌ها اقدام کرده است.

او گفت : اداره فنی حرفه‌ای تامین فضای فیزیکی (کارگاه ها) و کمیته امداد کرمانشاه نیز هم نیروی کار، تجهیزات و مواد اولیه و پارچه را تامین کرده و دانشگاه علوم پزشکی هم بر رعایت نکات بهداشتی محیط، تجهیزات و محیط کار نظارت دارد.

محمدی افزود: در راستای مبارزه با بحران کرونا و تامین نیاز‌های اقلام بهداشتی افراد جامعه و کادر درمانی استان؛ چند آموزشگاه فنی حرفه‌ای بخش خصوصی هم زیرنظارت دانشگاه علوم پزشکی به تولید حدود ۱۰ هزار ماسک در روز اقدام می‌کنند.

مدیرکل آموزش فنی حرفه‌ای استان کرمانشاه به همکاری اداره کل فنی حرفه‌ای با شهرداری کرند در تولید حدود ۱۰ هزار ماسک در روز اشاره کرد.

محمدی با اعلام آمادگی آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای استان در تولید اقلام بهداشتی گفت: تولید مواد اولیه بهداشتی و نظارت دقیق بهداشتی بر محیط، تجهیزات و رعایت نکات بهداشتی باعث شده تعداد کمی از آموزشگاه‌ها و کارگاه‌ها به تولید این اقلام مبادرت کنند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.