طبق اطلاعات منتشر شده، شرکت اپل قصد دارد تا با همکاری Voysis قابلیت‌های دستیار دیجیتالی خود را تا میزان قابل توجه‌ای افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ویسیس با استفاده از هوش مصنوعی دستیارهای دیجیتالی را ارتقا می‌دهد تا بتوانند اطلاعات کاربران را به نحو صحیح‌تری دریافت کرده و آن‌ها را پردازش کنند.

حالا شرکت اپل قصد دارد تا با انجام اقدامات مشابه‌ای قابلیت‌های دستیار دیجیتالی خود، یعنی سیری را ارتقا دهد. بر اساس گزارش‌های اخیر این شرکت یک استارت‌آپ جدید دیگر برای هوش مصنوعی تولید کرده است.

جزئیات ارتقای قابلیت‌های دستیار دیجیتال شرکت اپل

اخیرا اعلام شده که شرکت ویسیس قرار است تا به همکاری اپل برای بروزرسانی و توسعه قابلیت‌های سیری بپیوندد. قابلیت‌های جدید قرار است تا در حول محور درک سیری در خرید‌های کاربر و دربافت دستورات این چنینی صورت بگیرد. طبق اطلاعات اخیر ویسیس توافق کرده تا در این فعالیت زیر نظر شرکت اپل باشد تا این مجموعه بتوانند به ملزومات مناسب برای توسعه هوش Siri دسترسی پیدا کنند.

همچنین شرکت اپل اصرار دارد تا همواره راهنمایی‌ لازم برای نحوه ارتباط سیری با دیگر برنامه‌ها را به صورت مستقیم به مسئولین ویسیس ابراز کند. گفتنی است که بسیاری از شرکت‌های فناوری از قابلیت‌های ویسیس استفاده می‌کنند تا جست‌وجوی کامل‌تری برای محصولات موجود در یک برنامه را صورت دهند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، کاربران می‌توانند به فناوری ویسیس اطلاعات مشخصی بدهند و سپس این قابلیت جست‌وجو را برای آن‌ها انجام دهد.

اپل تصمیم به ارتقای Siri دارد

برای مثال کاربران می‌توانند نوع کالای درخواستی و میزان بودجه خود را به برنامه توسط فرمان صوتی اعلام کرده و سپس به کالای فهرستی از کالاهای مورد نظر دسترسی پیدا کنند. نحوه عملکرد این برنامه به آن صورت است که ویسیس پس از دریافت دستورات صوتی، به فهرست کالا‌های موجود شرکت‌ها و برنامه‌هایی که تحت قرارداد قرار دارند می‌رود و کالا‌های مورد نظر را پیدا می‌کند. این قابلیت برای شرکت اپل بسیار مفید‌ است چرا که سیری در حال حاضر تنها می‌تواند کاربران را به یک برنامه دیگر راهنمایی کند و خود هیچ خدماتی را در این حوزه ارائه نمی‌دهد. متاسفانه دستیار دیجیتالی شرکت اپل تا به امروز نتوانسته تا در میدان رقابت آن میزان که باید موفق عمل کند، از این رو شرکت اپل قصد دارد تا این بار به صورت جدی‌تری به رقابت با الکسا و Google Assistant بپردازد.


بیشتر بخوانید: مرور فیلم‌های ذخیره شده در Sentry Mode داخل خودرو 


انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.