مسعود جهانسیر گفت: به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا کلیه مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی شاهرود ضدعفونی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مسعود جهانسیر رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت: به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، کلیه مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی شهرستان شاهرود در قالب مراکز اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری ضدعفونی شده و اقدامات پیشگیری از ابتلا به ویروس کووید ۱۹ انجام شده است.

او افزود: اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با تحت نظارت داشتن ۱۵ مرکز شبانه در حال ارائه خدمات به آحاد جامعه و جامعه هدف خود است و گزارشی مبنی بر مشاهده بیماری کرونا در مراکز تحت نظارت شهرستان تا کنون اعلام نشده است و مسئولین مراکز موظف هستند تا به محض مشاهده مورد مشکوک به بیماری را در اسرع وقت اداره بهزیستی شهرستان و شبکه بهداشت اعلام نمایند.

جهانسیر با اشاره به برنامه‌های اداره بهزیستی شاهرود برای مقابله کرونا گفت: انجام تب سنجی، سنجش اکسیژن خون و ضدعفونی ۱۵ مرکز شبانه روزی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری به صورت روزانه از جمله این اقدامات است.

به گفته او، در واحد‌های دولتی ضدعفونی توسط خیران تهیه و روزانه انجام می‌شود و مراکز غیر دولتی با هماهنگی شهرداری ضدعفونی به صورت مستمر انجام می‌شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.