مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری اصناف کرج گفت: مبلغ ۹۰۰میلیون ریال برای کمک به خانواده‌های مبتلا به کرونا در البرز جمع آوری شده است.

عباس عاشری، مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری اصناف کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که در شرایط کنونی جامعه همدلی و کمک به هم‌نوعان از ضرورت‌های جامعه است، گفت: مبلغ ۹۰۰میلیون ریال برای کمک به خانواده‌های مبتلا به ویروس کرونا توسط خیران اصناف مرکز البرز اهدا شده است.

او افزود: این مبلغ برای خرید مواد غذایی و مایحتاج بهداشتی خانواده های مبتلا به کرونا صرف خواهد شد.

مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری اصناف کرج در ادامه گفت: یکی از فروشگاه‌های پمپ کرج نیز وصول چک‌ های خود به ارزش نه میلیارد ریال را به منظور ابراز همدردی با هم‌صنفان به تعویق انداخته است.

توسعه اقتصادی استان البرز، فراهم آوردن فرصت های شغلی برای جوانان تحصیلکرده ،رفع گرفتاری های مالی از خانواده اصناف و در موارد خاص دستگیری از نیازمندان، از اهداف تاسیس مرکز نیکوکاری اصناف کرج بوده است.

مجمع خیران اصناف کرج با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در یاری رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه، ساخت ده واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی در مناطق زلزله زده این استان نیز نقش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.