روزانه ۵۰ هزار ماسک در داروخانه‎های لرستان توزیع می شود

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با راه‎اندازی واحد‌های تولید ماسک جدید در استان روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ هزار ماسک در داروخانه‎های استان توزیع می‎شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محسن اسدبیگی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهارداشت: تاکنون مجوز فعالیت ۱۲ واحد تولیدی ماسک در لرستان صادر و در این راستا توزیع ماسک تولیدی به داروخانه‌های خرم آباد و بروجرد شروع شده و این روند برای تمام داروخانه‌های استان ادامه دارد.

او گفت: در تامین ماسک مراکز درمانی لرستان توسط دانشگاه تا کنون مشکلی وجود نداشته و ماسک مورد نیاز عموم مردم نیز از امروز در داروخانه‌های استان موجود است.

اسدبیگی ادامه داد: تامین ماسک مورد نیاز لرستان از خارج از استان نیز در حال پیگیری است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص کمبود دستکش در داروخانه‌های استان گفت: یک واحد تولیدی دستکش یکبار مصرف در استان فعال است که به دلیل کمبود مواد اولیه عرضه آن محدود است و حجم بیشتر تولیدات دستکش به مراکز درمانی تحویل می‌شود.

اسدبیگی افزود: در این راستا کمیته‌ای متشکل از استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، صنعت معدن جهت تامین دستکش مورد نیاز استان فعال شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.