منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس یازدهم گفت: همراه شدن با روند کلی مبارزه با فساد باید اولویت مجلس آینده باشد.

مبارزه با فساد اداری و فراگیر، اولویت مجلس یازدهم باشدحسین گودرزی نماینده منتخب درود و ازنا در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اولویت‌های مجلس یازدهم گفت: اولویت‌های کاری مجلس یازدهم را می‌توان به دو دسته بلند مدت متناسب با کلیت این سال‌ها و کوتاه مدت متناسب با دوره چهار ساله در نظر گرفت.

گودرزی افزود: به نظرم اولویت مجلس یازدهم باید همراه شدن با روند کلی مبارزه با فساد اداری و به نسبت فراگیری باشد که در برخی از سازمان‌ها و بخش‌های جامعه وجود دارد.

او ادامه داد: ما در حال یک جنگ اقتصادی با استکبار هستیم و در این مسیر باید با مجموع سیاست‌های کلی نظام هماهنگ باشیم و بخش‌هایی که دچار انفعال یا فساد هستند با غربال کردن، اصلاح و مبارزه با فساد را در جامعه تشدید کند.

منتخب مردم در مجلس یازدهم عنوان کرد: اولویت دوم به نظر من اصلاح اعتماد عمومی به جایگاه مجلس است. در سال‌های اخیر، خواسته یا ناخواسته مجلس آن چنان که باید مواجه درستی نسبت به اختیاراتی که قانون اساسی به مجلس داده ظاهر نشد و از این جهت مردم مطالباتی از مجلس دارند.

او تصریح کرد: به فرمایش امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قانون در راس امور است و قانون اساسی هم این جایگاه را به مجلس می‌دهد.

گودرزی همچنین عنوان کرد: در کنار این ها، اصلاح قانون شورا‌ها می‌تواند از اولویت‌های اول مجلس باشد.

نماینده مردم ازنا و دورود در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به اقشار کم درآمد و محروم از دیگر بحث‌هایی است که مجلس باید آن را به صورت جدی دنبال کند و با رویکرد اصلاح قوانین معیشت و مبارزه با تحریم ها، این عمل را در دستور کار خود قرار دهد.

او در پایان با اشاره به ترکیب مجلس آینده افزود: به نظر من این مجلس یک مجلس قوی‌تر و کارآمدتر نسبت به سایر مجالس است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
شروع بکار مجلس انقلابی و جهادی یازدهم در گام دوم انقلاب و کشور:
بیانات در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی
۱۳۹۸/۰۱/۰۱
KHAMENEI.IR
((مراقب یک چنین افرادی باید بود، مراقب این سوءاستفاده‌کن‌ها باید بود. طرف می‌آید بانک ایجاد میکند با استفاده از اجازه‌ی توسعه‌ی بانک‌ها -که یکی از کارهای غلطی که در کشور شد این است که اجازه میدهند همین‌ طور پشت سر هم بانک به وجود بیاید- پولهای مردم را جمع میکنند، بعد شرکتهای صوری درست میکنند، پولهای مردم را به عنوان قرض، وام و تسهیلات بانکی به شرکتهای خودشان میدهند، جیب خودشان را پُر میکنند، از این کارها دارند میکنند، اینها را بایستی مراقبت کرد، از اینها غفلت نباید کرد. اگر جلوی اینها گرفته بشود و در مقابل به کارآفرین سالم کمک بشود و تولید رونق پیدا بکند، کارشناسان میگویند که آن وقت مشکل بیکاری حل میشود، مشکل تورّم حل میشود، مشکل فقر در طبقات ضعیف حل میشود، معضل نظام بانکی حل میشود، مسئله‌ی ارزش پول ملّی حل میشود، حتّی مسئله‌ی کسری بودجه‌ی دولت با رونق تولید حل میشود؛ اینها را میتواند از این طریق حل کند. بنابراین مسئله، مسئله‌ی مهمّی است.))
آخرین اخبار