فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: از زمان آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ۱۱۷ راننده متخلف توسط ماموران پلیس راه اعمال قانون و ۴ دستگاه خودرو توقیف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل از اجرای هدفمند طرح فاصله گذاری اجتماعی همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل خبر داد و گفت: این طرح که پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال ویروس این بیماری از جمله اهداف مهم اجرای آن است؛ در مجموعه فرماندهی انتظامی استان اردبیل با جدیت و در مسیر تحقق اهداف آن در حال اجرا و پیگیری است.

او افزود: از زمان آغاز اجرای این طرح که از هشتم فروردین ماه به مرحله اجرا گذاشته شده ۱۱۷ راننده متخلف توسط ماموران پلیس راه اعمال قانون و جریمه ۵ میلیون ریالی شده و ۴ دستگاه خودرو توقیف و روانه پارکینگ گردیده است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برابر ابلاغیه کشوری تا ۲۱ فروردین ماه ادامه خواهد داشت؛ گفت: این طرح در ۱۶ نقطه از جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی برون شهری استان اردبیل اجرا می‌شود.

سردار حسینی در خاتمه از رانندگان و اقشار اجتماعی خواست ضمن همکاری با پلیس، از تردد و سفر‌های غیر ضرورری جداً خودداری کنند تا ضمن تشدید اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه، زنجیره انتقال ویروس بیماری کرونا قطع شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.