فرماندار دشت آزادگان گفت: با توجه به نزدیک بودن فصل برداشت گندم، ضدعفونی کمباین‌های مهاجر و رعایت نکات بهداشتی در این فصل امری ضروری است.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به در برگزاری جلسه ستاد برداشت گندم در این شهرستان گفت: با توجه به نزدیک بودن فصل برداشت گندم و غلات، پیش بینی می‌شود در سال زراعی جاری، بیش از ۷۰ هزار تن از این نوع محصول که در بیش از ۴۰ هزار هکتار کشت شده، برداشت شود.

او به آمادگی تمامی امکانات و ۳ سیلوی شهرستان دشت آزادگان اشاره کرد و افزود: شیوع ویروس کرونا و همزمانی آن با فصل برداشت غلات، تشکیل ستاد ویژه‌ای متشکل از بخشداران، مدیریت جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان بیش از پیش اهمیت دارد.

سیلاوی وظیفه اصلی این ستاد را بررسی راهکار‌های علمی جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و ضدعفونی کمباین‌های مهاجر، سکونت کمباین داران خارج از روستا‌ها برای کاهش ارتباط با روستائیان عنوان کرد و بیان داشت: همچنین تمامی مراکز خرید شهرستان نیز ملزم به رعایت دستورالعمل و پروتکل مبارزه با ویروس کرونا و تهیه لوازم ضدعفونی و بهداشتی با توجه به مصوبات قرارگاه مبارزه با کرونا ویروس شهرستان هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.