معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه، از نظارت، پایش و اعمال قانون تخلفات رانندگی توسط دوربین‌های نظارتی در سطح شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن ارجمندی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از ثبت و اعمال قانون تخلفات رانندگی سطح شهر کرمانشاه به صورت تمام وقت با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه خبر داد.

او گفت : در راستای فرهنگ‌سازی ترافیکی در شهر کرمانشاه، با همکاری خوبی که بین پلیس و شهرداری انجام گرفته پیامک ثبت تخلف به صورت لحظه‌ای برای صاحب سند ارسال می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه افزود: این نظارت و پایش در سطح شهر توسط ۱۶ دوربین فعال و آنلاین انجام می‌گیرد و پلیس راهنمایی تخلفاتی همچون پارک دوبل، تجاوز به خط‌کشی عابر پیاده، توقف ممنوع، توقف در حریم میدان، چراغ قرمز و استفاده از تلفن همراه حین رانندگی به صورت تمام وقت مورد بررسی و اعمال قانون قرار می‌گیرد.

او گفت: امیدواریم تمامی اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک اثرگذاری مطلوب در بازدارندگی تخلفات رانندگی را داشته باشد و روز به روز کرمانشاه را شهری با تخلفات رانندگی کمتر ببینیم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.