به تازگی یکی از فاش کنندگان بازی‌های رایانه‌ای، اطلاعات نسبتا زیادی از بازی Resident Evil 8 را در فضای مجازی منتشر کرد.

احتمال عرضه بازی Resident Evil 8 در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی یکی از افرادی که دائما به فاش کردن اطلاعات بازی‌هایی که قرار است در آینده وارد بازار شوند مشغول است، در مراسم Biohazardcast اطلاعاتی جدید از یک بازی ترسناک را منتشر کرد. این اطلاعات نسخه بعدی مجموعه پرطرفدار Resident Evil مربوط می‌شود؛ طبق اعلام این شخص شرکت کپ کام در ساخت بازی Resident Evil 8 نیز همانند عنوان Resident Evil 7 ار اعداد رومی استفاده کرده؛ این در حالی است که شرکت تپ کام در ساخت دو نسخه ریمستر شده جدید خود از اعداد استاندارد استفاده کرده است.

ظاهرا در نسخه بعدی مجموعه Resident Evil شخصیتی جدید به دشمنان بازی اضافه خواهد شد که Witch نام دارد و قدرتی بسیار بالاتر از موجودات قبلی موجود در این مجموعه را خواهند داشت؛ همچنین این شخصیت جدید مانند شخصیت Resi 2 که در تمامی مراحل نسخه‌های قبلی این مجموعه مقابل گیمر بود، قرار است به عنوان دشمن سد راه گیمر شود و گیمر در هر مرحله از بازی باید با این شخصیت مقابله کند.

احتمال عرضه بازی Resident Evil 8 در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱

از دیگر اطلاعاتی که از این بازی در فضای مجازی منتشر شده است می‌توان به تاریخ احتمالی عرضه آن اشاره کرد؛ بر اساس اطلاعات منتشر شده از این بازی، عنوان Resident Evil 8 احتمالا در سه ماهه اول مالی سال ۲۰۲۱ شرکت کپ کام یعنی تا پیش از ۳۱ مارس سال ۲۰۲۱ باشد.


بیشتر بخوانید: مشخصات فنی گوشی میان رده iPhone SE شرکت اپل 


علاوه بر این فاش کننده اطلاعات بازی مذکور اعلام کرده است که شرکت کپ کام در حال حاضر روی شیوه گیم پلی بازی کار می‌کند و قصد دارد این بازی را ترکیبی از یک عنوان ساده، اما درعین حال معمایی بسازد؛ این بازی قرار است دارای بخش‌هایی باشد که گیمر با انجام آن‌ها به شدت به فکر فرو خواهد رفت. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این عنوان باید تا زمان اعلام رسمی شرکت کپ کام منتظر ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار