سه عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در دومین مهرواره سراسری شعر «آفرینش» خوش درخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اروجی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت :زهره طاهر، سیدحسام الدین رضایی و جلال کامیاب‌فر به  دومین مهرواره سراسری شعر «آفرینش» راه یافتند که هرسه عضو ارشد مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین و عضو انجمن ادبی نوغزل به مربی‌گری «بتول پورشیخ» بوده‌اند.

اروجی اضافه کرد : در پی ارسال فراخوان در مهر سال جاری، بیش از ۱۷۰۰ شعر از سوی یک‌هزار نفر از اعضای فعال انجمن‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور به دومین مهرواره شعر «آفرینش» ارسال شد و انتخاب اولیه آثار از سوی کارشناسان و مربیان ادبی استان‌ها صورت گرفت که در نهایت تعداد ۱۰۵۲ اثر از سوی ۵۳۰ عضو نوجوان و ارشد کانون به دبیرخانه مهرواره در تهران راه یافت.

او افزود : آثار ارسالی به دبیرخانه از سوی هیأت انتخاب نهایی آثار مورد بررسی قرار گرفتند. بر این اساس در بخش شعر کلاسیک با حضور غلامرضا طریقی، محمدسعید میرزایی و زهیر توکلی و همچنین در گروه شعر آزاد با حضور مصطفی علی‌پور، لیلا کردبچه و مهدی مظفری‌ساوجی، تعداد ۹۰ نفر از اعضای شرکت‌کننده در فراخوان شامل ۶۴ نفر دختر و ۲۶ نفر پسر بدون رتبه‌بندی، شایسته حضور در مرحله پایانی دومین مهرواره شعر آفرینش شناخته شدند که با شرایط ایجاد شده وشیوع کروناو عدم برگزاری آن، هدایا و لوح قدردانی آن‌ها ارسال و کتابی از آثار آن‌ها چاپ می‌شود.

به گفته مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  در حال حاضر ۸۸ انجمن ادبی ویژه نوجوانان و اعضای ارشد در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور فعال است.
انتهای پیام/ا

 



 





.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار