کشتی آرای در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

کاهش ۱۵۰ هزار تومانی قیمت سکه

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز با توجه به کاهش قیمت ارز، نرخ سکه هم ۱۵۰ هزار تومان نسبت به روز گذشته کاهش داشته است.

کاهش ۱۵۰ هزار تومانی قیمت سکه نسبت به دیروزمحمد کشتی آرای نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: امروز قیمت سکه و طلا روند نزولی را پشت سر گذاشته است که ۲ علت داشت. امروز نرخ ارز کاهش داشته که باعث کاهش قیمت طلا و سکه شد. علاوه بر این امروز عرضه نیز افزایش داشته است.

او در پاسخ به این سوال که معاملات در بازار وجود دارد یا خیر؟، بیان کرد: با وجود اینکه بازار تعطیل است اما قیمت ها وتعیین می شود و برخی در فضای غیر فیزیکی داد و ستد انجام می دهند.


بیشتربخوانید:سکه در سال ۹۹ گران می‌شود؟ / جزئیات جدید از وضع مالیات بر خریداران سکه 


نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز با توجه به کاهش قیمت ارز، هر قطعه سکه  طرح جدید ۱۵۰ هزار تومان نسبت به روز گذشته کاهش داشته است. سکه امروز ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله شد که دیروز ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود.

کشتی آرای با اشاره به قیمت اونس طلا، گفت: امروز قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۶۶۳ دلار معامله شد. سکه طرح قدیم ۶ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۷۰ هزار تومان، سکه یک گرمی ۹۸۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان معامله شد.

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۴۵ هزار تومان معامله شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار