مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (پنج شنبه  ۲۱فروردین ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۴ تن چوب جنگلی قاچاق در املش

سرهنگ باقر رجبی ویسرودی، فرمانده انتظامی املش گفت: ماموران انتظامی حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو جیپ باری حامل چوب مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

اوبا بیان اینکه در بازرسی از خودرو مورد نظر ۴ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق از نوع افرا٬ انجیر و اوجا کشف شد افزود: کارشناسان ارزش ریالی چوب‌های کشف شده را ۹۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی املش گفت:در این راستا متهم ۳۵ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق با ۱۰ فقره سرقت در لنگرود

سرهنگ مجید نیکویی، فرمانده انتظامی لنگرود گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مختلف در شهرستان لنگرود، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با استفاده از شواهد و مدارک و شگرد‌های پلیسی متهم این پرونده‌ها را شناسایی وی را حین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود گفت: سارق ۳۳ ساله در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت موتورسیکلت و یک فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان لنگرود با همکاری همدستش اعتراف کرد.

سرهنگ نیکویی با بیان اینکه تعدادی از اموال سرقتی کشف و به مالباختگان تحویل داده شد افزود: اقدامات لازم برای دستگیری متهم دیگر این پرونده در حال انجام است.

تخریب سد‌های غیر مجاز ماهگیری در آستارا

مصطفی فلاح، رئیس اداره حفاظت محیط زیست آستارا گفت: هفت سد غیرمجاز ماهیگیری از رودخانه‌های خواجه کری و مرداب این شهرستان جمع آوری و تخریب شد.

او افزود: پاکسازی رودخانه از سد‌ها با حکم قضایی و مشارکت ماموران یگان حفاظت محیط زیست اجرا شد و متخلفان شناسایی شده اند و به زودی دستگیر و به دادگاه معرفی خواهند شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آستارا گفت:: هفته گذشته هشت سد غیرمجاز از رودخانه‌ها جمع آوری شد و صید ماهی در فصل تخم ریزی آنها، از نظر زیست محیطی نادرست است و باعث کاهش زادآوری می‌شود.

انتهای پیام/عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.