همزمان با میلاد مهدی موعود(عج)؛

توزیع بسته‌های مواد غذایی بین نیازمندان

بسته‌های مواد غذایی توسط کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری بین نیازمندان توزیع شد.

توزیع بسته‌های مواد غذایی بین نیازمندان چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با میلاد مهدی موعود (عج)، فعالان این کانون بسته‌های مواد غذایی را بین نیازمندان توزیع می‌کنند.

او افزود: این اقلام غذایی برای حمایت از خانواده‌های کم بضاعت و آسیب پذیر که به دلیل اقدامات پیشگیرانه از ویروس کرونا آسیب دیده اند صورت می‌گیرد.

مظاهری اضافه کرد: این اقلام شامل برنج، رب گوجه فرهنگی، ماکارونی، مرغ گرم، شکر، قند، چای، روغن مایع و مواد ضدعفونی کننده و ماسک است.

او ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بیش از ۵۰۰ بسته مواد غذایی را بین نیازمندان در روستا‌ها و شهر‌ها توزیع کرده اند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رحمان
۲۰:۱۱ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام پس اینقدر کمک میاد به چهارمحال چرا به من نمیدید من هم یه کارگرروزمزدهستم از روزی که کرونا لعنتی اومده یک روز هم نرفتم سرکار۰هر موقع بسته منشعیتی میاد نقنه دست کسی میافتد که به فامیل های خودشون میدن و مراجعه میکنی میگن همچین چیزی نیست به من هم بدید
Iran (Islamic Republic of)
رحمان
۱۸:۰۷ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
پس چطوری کمک منشعتی میاد که به ما نمیدن من هم یک کارگرومزدهستم از روزی که کرونااومده بیکارم نرفتم خداوکیلی امروز رفتم نصف روز رفتم سرکارتاحالا هرچی کمک میاد به مانمیدن ما هم کارگرهستم هرچه کمک میاد نقنه برمیدارند به فامیل های خودشون میدن یه فکر ماهم باشید
آخرین اخبار