غلامرضا شریعتی گفت: وحدت، یکدلی و انسجام مردم در روز‌های آلوده به کرونا در کارگاه‌های تولید ماسک و تجهیزات بهداشتی و بیمارستانی نمایان شده است.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک و گان پزشکی در حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شیوع ویروس کرونا و کمبود تجهیزات بهداشتی نظیر؛ ماسک و دستکش و همچنین لباس‌های بیمارستانی سبب شد تا مردم با روحیه جهادی وارد میدان مبارزه با این ویروس شوند و به یاری کادر درمانی و پزشکی و مدافعان سلامت برخیزند.

کرونا وحدت و یکدلی مردم را نمایان کرد

او افزود: راه اندازی کارگاه‌های تولید تجهیزات بهداشتی یکدلی، وحدت و انسجام را به نمایش گذاشته است و هر کس به فراخور توان خود در همه کشور وارد عمل شده تا بتوانیم ان شاءالله به زودی به ویروس کرونا فائق آییم و شاهد ریشه کنی و مهار این بیماری باشیم.

شریعتی اظهار داشت: علاوه کارگاه‌های کوچک و بزرگ که بصورت خودجوش از سوی مردم و گروه‌های جهادی راه اندازی شده، حرم مطهر حضرت علی ابن مهزیار اهوازی نیز به یک کارگاه تبدیل شده و تعدادی از بانوان بسیجی بصورت داوطلبانه وارد میدان شده اند و در چنین روز‌های مبارک با شرایط بحرانی اقدام به تولید ماسک و گان پزشکی کرده اند.

کرونا وحدت و یکدلی مردم را نمایان کرد

استاندار خوزستان مشاهده چنین اتحاد و همدلی را عامل نشاط و شادابی دانست و ادامه داد: وقتی مردان و زنان ایرانی و جوانان را این چنین در صحنه می‌بینیم، به آینده ایران و این مرز و بوم امیدوار می‌شویم و خوشحالیم که هر اتفاقی رخ دهد مثل سیلاب پارسال، زلزله و دیگر حوادث همه با هر سن و جنسیتی به میدان می‌آیند و کمک می‌کنند.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان بیان کرد: در کنار مردم هم اداره اوقاف و امور خیریه استان، جمعیت هلال احمر، بسیج، سپاه پاسداران و... در صحنه هستند و هر گوشه‌ای از کار را گرفته اند و با اقدامات مختلف از جمله؛ ضدعفونی اماکن، تب سنجی و غربالگری و... انجام می‌دهند و جا دارد از همگان تشکر و قدردانی نمایم.

کرونا وحدت و یکدلی مردم را نمایان کرد

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.