مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۲۱ فروردین ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۲۱ فروردین ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سارق احشام و اماکن خصوصی در مسجدسلیمان دستگیر شد

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت احشام و اماکن خصوصی در برخی مناطق این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی هویت و مخفیگاه یک سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: متهم در بازجوئی‌های پلیس به ۶ فقره سرقت احشام و اماکن خصوصی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با اشاره به تحویل سارق به مرجع قضائی به دامداران اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشترین سرقت‌ها در ساعات پایانی شب رخ می‌دهد، لذا سرکشی مداوم و مستمر از محل نگهداری احشام، محکم سازی و استفاده از درب و پنجره آهنی و قفل محکم محل نگهداری احشام موجب می‌شود که سارقان در اهداف خود ناکام بماند.

دستگیری ۵۴ سارق حرفه‌ای در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار همچنین فروشندگان موادمخدر به مدت ۳ روز در این کلانشهر به مرحله اجرا در آمد.

او اظهار داشت: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۵۴ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار و ۴ خرده فروش موادمخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی چند عملیات هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند با اشاره به اینکه در اجرای این طرح مقدار  ۱۲ کیلو ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر و تعدادی اموال سرقتی کشف شد، بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۰۳ فقره انواع سرقت در سطح این کلانشهر اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.