سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تکمیل و راه اندازی دومین آزمایشگاه کرونا در این کلانشهر در روز‌های آتی خبر داد.

دومین آزمایشگاه تشخیص کرونا در اهواز راه اندازی می‌شودفرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مراحل پایانی راه اندازی دومین آزمایشگاه تشخیص کرونا ویروس در اهواز در حال انجام است.

او افزود: راه اندازی آزمایشگاه جدید کرونا ویروس می‌تواند ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی اهواز در انجام آزمایش‌های مربوط به این ویروس را تا دو برابر افزایش دهد.

ابول نژادیان بیان داشت: این احتمال وجود دارد با افزایش ظرفیت در انجام آزمایش‌های بیشتر، موارد کرونا مثبت بیشتری در سطح استان شناسایی شود، این موضوع نشان دهنده کم کاری یا ضعف در مسیر مبارزه با کرونا نیست، بلکه نشان دهنده قدرت بیشتر ما در شناسایی و بیمار یابی است.

این مقام مسئول تصریح کرد: افزایش توان ما در بیمار یابی، در قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس تاثیر فراوانی دارد، شناسایی بیمار بیشتر، این امکان را فراهم می‌کند که کنترل بهتری بر افراد مبتلا و اطرافیان آن‌ها داشته باشیم و با انجام اقدامات لازم بیش از پیش از انتقال این ویروس جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.