مهم‌ترین حوادث امروز (بیست ودوم فروردین سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (بیست ودوم فروردین ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف الکل سفید قاچاق در خرمشهر

سردار سید محمد صالحی جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا و در راستای مبارزه با احتکار و قاچاق مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی، ماموران پلیس شهرستان خرمشهر با کنترل حودرو‌های عبوری یک دستگاه خودروی نیسان حامل الکل صنعتی قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار یک هزار و ۷۶۰ لیتر الکل سفید غیرمجاز قاچاق به ارزش تقریبی ۴۴۰ میلیون ریال کشف شد.


جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۲ نفر دیگر از عاملان فروش الکل‌های تقلبی در آبادان

سرهنگ تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری ۲ نفر دیگر از عاملان فروش الکل‌های تقلبی در آبادان خبر داد وگفت: در پی دستگیری عامل توزیع الکل‌های تقلبی در آبادان که منجر به فوت جمعا ۵ نفر و مسمومیت تعدادی از جوانان این شهرستان شد، موضوع دستگیری سایر متهمان به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران آگاهی با رصد پرونده و اعترافات متهم دستگیر شده مخفیگاه ۲ نفر دیگر از متهمان توزیع الکل‌های تقلبی در آبادان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.