محمدباقر قالیباف مطرح کرد؛

طوفانی از جنس مهربانی و همدلی در راه است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره سخنان روز گذشته رهبر انقلاب توییتی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره سخنان دیروز رهبر معظم انقلاب درباره شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا توییتی را منتشر کرد.

او همچنین از برگزاری اولین جلسه برنامه ریزی عملیاتی برای شروع حرکتی ملی در راستای رهنمود‌های ایشان خبر داد.

در ادامه متن و توییت منتشر شده توسط قالیباف را مشاهده می‌کنید:
" با رهنمود امروز رهبر انقلاب همۀ اراده‌های داوطلبانه، مؤمنانه و خلاقانۀ مردم برای ماه رمضان پای کار نهضت ملی رزمایش همدلی خواهند بود. طوفانی از جنس مهربانی و جوانمردی در راه است. با افتخار، همین الآن اولین جلسۀ برنامه ریزی عملیاتی برای یک حرکت ملی در حال برگزاری است. بحول الله... "

طوفانی از جنس از مهربانی و همدلی درراه است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
اگر توفان امکانات از چهار طرف به سمت ایران بیاید سد بزرگ دولت ناکارآمد جلویش خواهد گرفت. تا این مسئولین را داریم نیاز به دوشمن نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۴۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
قرار شده دولت تدبیر و امید به تمامی نیازمندان جامعه با معرفی سایت معتبری برای ثبت نام وام 1000/000 میلیون تومانی بدهد با سود 12% درصد تنفس هم دارد بقول نماینده مجلس که چند روز پیش گفته بود این پول رو اگه دست فرزندان خودتون بدهید غهر می کنند چه رسد به سرپرستان خانواده های بینوای نیازمند زیر زیر زیر خط فقر کاشکی می آمدیت با مهربانی که دم ازش می زنیت وام 10/000/000 میلیون تومانی می داد با سود 4% با تنفس یک ساله بعدشم عف و بخشودگی بهش می خورد بعد از یک سال می شد وام بلاعوض اون وقت می شد یک خاطره خوش و به یاد ماندنی بعد سخن زیبا و خردمندانه وزیر ارتباطات محترم میسور می شد که فرمودند : ( میشه تو این شرایط سخت هم یک خاطره خوش ساخت. دلشون رو شاد کرد و مهربونی‌هامون رو تقسیم کنیم. حتما دنیا با مهربونی، جای بهتری واسه زندگی کردن میشه.)
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
وام 70 دلاری
خدایا دیگه بسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
ما مردم امیدی به کمک دولت بایستی نداشته باشیم دست بر روی زانوی خود به یاری هم وطنان مستمند بشتابیم ...وام یک میلیونی با سود ۱۲ درصد ...به کجا بریم شکایت به که گوییم این حکایت خدایا جان مردم را حفظ کن خدایا
آخرین اخبار